Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

τα παραμυθια της μαμας...

....μα ποια μανουλα δεν εχει να διηγηθει χιλιαδες ιστοριες απο τα μικρα της ζουζουνια...Καντε τα παιδακια σας ηρωες στις ιστοριες αυτες, και δειξτε τους "μαγικα", πως μπορουν να γινουν απο "τερατακια"...μικρα "αγγελακια!!!
Η δικη μας ιστορια εχει...καπως ετσι...



ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΜΙΛΩ ΟΜΟΡΦΑ

Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα παιδάκι που το έλεγαν Παντελή. Ο Παντελης ζούσε με το μπαμπά και τη μαμά σε ένα όμορφο σπίτι. Είχε πολλούς φίλους, παππούδες και γιαγιαδες, θειους και θειες και όλοι τον αγαπούσαν πολύ!!
               
Ο Παντελακος όμως κάποιες στιγμές ένιωθε λίγο περίεργα όπως σήμερα…

-     Καλημέρα αγάπη μου..είπε η μαμά στο Παντελη μόλις ξύπνησε και πήγε να του δώσει ένα φιλί..
-     Ασε με!!Μη με φιλάς!! Είπε ο Παντελης και έσπρωξε τη μαμά του… δε θέλω φιλια, μη με αγγίζεις! Το πετώ το φιλί σου!!


Η μαμά άφησε το Παντελη να ηρεμήσει και πήγε στη κουζίνα..

-     θέλω γάλα τώρα!! Ξανάλεει ο Παντελης θυμωμένος..
            
Η μαμά του πάει να τον πάρει αγκαλιά αλλά εκείνος δε την αφήνει..
-     Ασε με σου λέω δε θέλω αγκαλιές…ξανάλεει..
-     Παντελη πήγαινε στο δωμάτιο σου να ηρεμήσεις και έλα μετά να μιλησουμε, δε μπορείς να με σπρώχνεις και να μιλάς άσχημα!!
Του είπε θυμωμένη η μαμά…ο Παντελης πήγε στο δωμάτιο του…
         
                  
Μετά από λίγη ώρα ήρθε στο σαλόνι…
-Μαμα, μπορεις σε παρακαλώ να μου κάνεις γάλα…
-Φυσικά και μπορώ να σου κάνω γαλα, αλλα θέλω να μιλήσουμε πρώτα..
Η μανούλα πηρέ το αγοράκι αγκαλίτσα και έκατσαν στον καναπέ…
-     θέλω να ξέρεις ότι σε αγαπώ πολύ, και ξέρω πολύ καλά τι καλό παιδι είσαι. Δε θέλω να μιλάς ασχημα και να σπρώχνεις. Όταν δε σου αρέσει κάτι που σου κάνουν μπορείς να το λες. Για παράδειγμα το πρωί που δεν ήθελες να σε φιλήσω, μπορούσες να μου πεις, <<μαμα δε θέλω αγκαλιές>>, και εγώ θα περίμενα όταν θες να σε αγκαλιάσω…
-     Μα ήμουν θυμωμένος!!
-     Όταν είσαι θυμωμένος μπορείς να μου ζητάς να σε παίρνω αγκαλιά μέχρι να ηρεμείς, και αν θες να ηρεμήσεις μονός μπορείς να πηγαίνεις στο δωμάτιο σου λίγη ώρα χωρίς να μας σπρώχνεις..
          
-     Συγγνώμη μαμά που σου μίλησα άσχημα και σε έσπρωξα… την επομένη φορά που θα είμαι θυμωμένος θα έρθω να στο πω!!
-     Μπράβο αγόρι μου είσαι το καλύτερο παιδι!!Σε αγαπώ πολύ!
-     Και εγώ σε αγαπώ μαμά!!!
                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου